Produktiv dag!

Dagen har varit enormt produktiv och skön =)

Det började med att jag fick sova ut ordentligt vilket behövdes rejält. Sen bar det av till stranden med Ufflo, Rana och Sirwa där jag spenderade cirka 2 timmar (om jag minns rätt). Jag hoppas verkligen att jag börjar få lite färg snart så jag inte fortsätter att se ut som att jag sitter inomhus 24/7, trots att det kanske inte är en så stor lögn :P

Efteråt bar det mot affären...eller närmare bestämt affärerna (glömde säga att det även var en dyr dag). Jag och Ufflo beställde gymgrejer för 1300 totalt, efter det köpte jag även en ny köksvåg, en mixer och mat för 1400 varav det mesta var kyckling, broccoli och tonfisk, för att inte glömma 12kg kvarg från Lidl. Jag misstänker att jag aldrig mer vill se något av de tre förstnämnda efter juli månad -_-

Jag kom hem runt 21:00. Har redan hunnit inviga mixern med någon skum blandning av mjölk, kvarg och proteinpulver. Smaken kunde ha varit lite bättre, men det ska väl optimeras med tiden I guess.

Nu ska jag gå och paniksova inför sista jobbdagen innan semestern, go me! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0