It is happening again!

Nu ska jag ta mig i kragen igen och börja blogga tänkte jag. Eftersom jag är den snälla person som jag är så ska jag sammanfatta allt som har hänt sen jag slutade tills nu:

Jag har:
Tappat bort folk
Fått tillbaks folk
Börjat träna
Blivit bättre på att plugga
Tagit upp mitt synthspelande (stackars grannar)
Inte blivit ett dugg bättre på webbdesign
Missat DH-winter 2010
Blivit utsedd till admin för Kbit2011


För övrigt så ska jag åka till Gran Canaria den 2 mars, sjukt kul! =D Min underbara mamma bestämde sig för att bjuda mig, mina syskon och barnbarnen, ska bli enormt trevligt att komma bort från kylan och Sverige ett tag. Nog för att jag var i Skottland under hela Augusti, men det var inte riktigt lika varmt för att inte tala om mängden nederbörd under året...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

O hur tycker du det går då? :P

2011-03-11 @ 16:32:21
URL: http://bepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0