Våldtäkt = samlag

...wait what?
Idag när jag skummade igenom Aftonbladet hittade jag den här artikeln.
För er som inte orkar läsa artikeln tog jag stycket där de uttryckte sig lite konstigt...
"Samma sak hände exakt en månad efteråt, den 19 augusti, tvärs över gården. Då tog sig mannen in hos en 22-årig kvinna som han höll fast i hennes säng när han genomförde ett samlag."
Så, våldtäkt är alltså samlag? Vad jag vet så är ett samlag en sexuell akt mellan 2 människor som vill uppleva sexuell njutning på lika villkor, jag tror inte att jag behöver utveckla det mer än så.
Nog för att det inte är första gången Aftonbladet uttrycker sig som idioter, men någon måtta borde det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0