Varför lyssnar folk på den skiten?

Man säger att "smaken är som baken", i de flesta fallen stämmer det jättebra, men i en del fall är det bara fel.
Här kommer jag göra en lista på artister som jag verkligen inte kan förstå att folk kan gilla.

1. Björn Rosenström:
Karln kan inte sjunga för fem öre samt att texterna låter som att de är skrivna av en sönderpundad högstadieklass. Musiken är sjukligt tråkig, lite som en tråkig Gessle-låt....hur nu en Gessle-låt kan bli tråkigare.

2. Beyonce:
Allvarligt, har ni hört en apa sjunga förr? Det har jag, i stort sett varje låt har hennes förjävliga "ah uh ah uh au uh"-ljud. Jag vet inte om det har med r'n'b genren att göra, men skit låter det.

3. Per Gessle:
Japp, han är med han också. "You say sommartider hej hej, i say fuck you!".




Observera att listan inte är baserad på hur mycket pengar artisterna har tjänat eller hur populära de är. Jag kommer säkerligen fylla ut den här nån gång när jag kommer på fler artister på rak arm.

Kommentarer
Postat av: Angelina

Hahaha looooove Beyonce! :)

2010-10-11 @ 17:26:51
URL: http://ling-ling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0