Konsten att trolla!

Jag har inte bloggat på skitlänge, jag vet, men nu är det dags igen!
Dagens inlägg handlar om hur grymma jag och Robin är på att trolla. Av någon anledning hade vi fått för oss att våran 15p-kurs skulle börja den 2 november, dvs på tisdag. Jag hade även fått för mig att jag skulle ha en morgontenta samma dag =(

Nu visade det sig efter att jag kollade efter att vi ska börja vår kurs den 8 samt att min tenta är en eftermiddagstenta den 1 november, SWEET! Jag tror att jag ska börja intala mig att saker börjar mycket tidigare än vad de egentligen gör, då får man helt plötsligt sjukt mycket tid på sig. I det här fallet hade vi verkligen intalat oss att vi skulle börja en vecka tidigare än beräknat, vips så hade vi en vecka till på oss att göra klart våra distanskurser!

För övrigt håller jag på att laga mat, det serveras laxfilé med crème fraiche och wokgrönsaker, w00t w00t!


2:nd för övrigt: Jag längtar tills nästa termin  då jag ska läsa en unix-serverkurs :D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja, det är nog bättre med din metod än min som är tvärtom. Intala sig att ha tenta på måndag när den egentligen är på fredagen innan är inte att rekommendera ;)

2010-10-28 @ 16:44:13
URL: http://bepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0