Tisdag

Idag mår jag mycket bättre mot vad jag gjorde igår, trodde nästan att jag var påväg att bli sjuk där. Dagen började rätt fint med ett gruppmöte i säkerhetsprojektet som vi ska göra nu, vi har bara två veckor på oss att göra hela arbetet men samtidigt är det en helfartskurs på 15 poäng. Det betyder att vi endast har denna att koncentrera oss på.

Efter skolan hängde jag på MDF en stund innan syrran hämtade mig för att jag, hon, mamma och syskonbarnen skulle iväg och handla lite. Jag gjorde även en studie här när vi "bara skulle äta" på Ikea. Det tog ungefär 20 sekunder innan både mamma och syrran var på grejerna och skulle handla grejer trots att vi bara, som jag sa, "skulle äta". Kvinnofolk kan verkligen inte hålla fingrarna i styr på det där stället.


Resten av kvällen kommer nog spenderas med lite plugg och slöande vid datorn som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0