Filmkväll!

Hej på er!

Igår körde vi en relativt lång film/seriekväll med Dansk och Maria, vi käkade även lite mat och drack onödigt mycket cola.

Filmkvällen startade med Inception, fantastiskt originell film, mycket välgjord! Allt fortsatte med Scott Pilgrim VS The World som jag redan sett en gång, men den är värd att se igen =D Sjukligt bra film!

Efter det så åkte Dansk hemåt, jag och Maria bestämde oss för att fortsätta lite och såg på Alice In Wonderland som jag också sett en gång tidigare, men den är också tokvärd att se igen eftersom Depp spelar Mad Hatter vilket är en awesome karaktär på alla sätt och vis. Efter den så satt vi och glodde på The Big Bang theory-avsnitt tills klockan var ungefär 04:50, sen lade vi oss för att sova.


Nu ska jag lista ut vad jag ska göra resten av dagen...i wonder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0