*mutter*

På tisdag är det "The international act like Barney Stinson day", en dag jag sett fram emot länge! Smått passande finns det två laserdome-hallar i Sundsvall där jag kommer befinna mig, men sällskapet jag vill ha med mig är tråkiga och har inte råd att vara lika legendary som jag. Jag ska försöka tvinga dom till att spela i 20 minuter ändå! =D

På kvällen ska jag låta Natta vara min wingman och se hur hennes skills är eftersom jag tydligen var världens sämsta enligt henne. Efter det ska jag dra på mig min suit....eller, jag har ingen suit med mig så det får väl bli min b-day suit och sippa whiskey på random krog (förmodligen Bishop Arms).

It's going to be legen...wait for it...dary!

Also, i have found out one important thing about myself lately....I'm awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0