Lördag

Förutom Himlabadet imorse bestämde jag mig för att dra med mig Isabelle på bio =) Det blev filmen "Killers" som man fick en väldigt stark "meh..." känsla av, jag ger den endast 4 åttaarmade ljusstakar i betyg.

Jag hade lovat Brudn att höra av mig innan jag gick hem, men det glömde jag såklart.... Så när vi väl var framme vid fel hus (som jag trodde var rätt hus) var hon en bit bort med Diva och Belle. Under tiden vi väntade hittade vi en lekpark med gungor, motorcyklar och lite annat jox. Isabelle hade sin kamera med sig, resultatet blev ungefär såhär...

OBS!! Vi hade tråkigt!


Jag fick till någon form av ledar-stance på rutchkanan


My sweet ride!


Det blev även lite åka av

This will never happen again....

Bilder på Isabelles version finns här



Glömde säga att vi hade nördparty här igår också, här kommer en bild på det:


Observera variationen: EEEPC med Eeebuntu, en MacBook Med OSX och en windowsdator med windows 7, epic!

Här kommer en sista bild på psychoduons biobesök


Söta va? =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0