Don't panic!

Att inte få panik är något jag ofta förespråkar, men idag tänker jag skita i det.

Strax före 13:00 idag dog hela Västerås i ett strömavbrott, det betyder att min dator hemma också försvann. Vanligtvis brukar den starta upp igen när den får ström eftersom man inte stänger av den med main-powerknappen, fast denna gången verkade den inte starta upp igen. Jag är halvt beroende av att min dator är igång så jag kan nå den hela tiden via RDP, men nu svarar den inte alls. Har försökt få tag på Ufflo ett tag så han kan dra igång den åt mig, men han verkar inte vara hemma (Ufflo är min granne som har en av mina reservnycklar).

Blah...får se om den kommer igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0