Work work

Sitter på MDF och jobbar. Som vanligt är sommarens jobbtider väldigt stimulerande och fyllda med saker att göra...eller hur var det nu igen? Ibland (läs: oftast) känns det som att jag sitter och får betalt för att rulla tummarna och surfa Youtube. Men så är det på sommaren eftersom de flesta studenterna inte bor här utan åker hem till vart dom nu kommer ifrån. Kvar blir alla studenterna som antingen bodde här sen innan eller som har flyttat hit till 100%. Då kan ni nog räkna ut på fingrarna hur många som behöver hjälp med sitt internet eller betala en räkning, idag har jag t.ex. haft 5 pers uppe på kontoret vilket är förhållandevis mycket för att vara en asvarm onsdagseftermiddag.

Well well, jag ska inte klaga antar jag.... =)

Nu ska jag "jobba" klart och springa hem till tvättstugan som står och skriker på mig.



Martin is not amused...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0