Trött...

Det blev inte sådär spektakulärt många timmars sömn inatt eftersom det var så förbaskat varmt i rummet. Så efter ett tag gick jag upp, tog en kalldusch och drog igång fläkten och hade den på mig hela natten, då fick jag ett par timmars sömn. Nu sitter jag och väntar på min slö-farsa som borde ha varit här för cirka 30 minuter sedan, men icke.

För övrigt sitter jag och betatestar Firefox 4, den är väl mer eller mindre som Firefox i Google Chrome-format, riktigt snyggt och snabbt med andra ord :) Den rekommenderas starkt! Vill ni prova den så kan ni hämta den här. Jag har upptäckt en eller två buggar när man bland annat får upp pop-ups som länk-verktyget här på blogger t.ex. Det är inget man inte kan leva med dock, den är som sagt i första betastadiet och den är redan 10 gånger bättre än vår kära och buggiga Internet Explorer.

Nu ska jag vänta klart på farsan och dra iväg norrut...sova lite i bilen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0