Tisdag

Urrghh.....hungrig....

Jag har inte ätit något alls sen 17:00 igår, har ingen mat hemma och kan inte käka något medans jag jobbar pga vår "no food" regel medans vi jobbar. Huvudet snurrar smått och jag börjar må lite illa, men det är bara 1 timma och 45 min kvar...

Efter jobbet ska jag eventuellt iväg till brorsan och röja lite. Pappa skulle upp så jag ska se om jag hinner med innan han åker, det kan nog bli trevligt! För övrigt sov jag sjukligt skönt inatt eftersom jag kunde bre ut mig över 160 cm istället för 40 cm och en vägg som jag har gjort i 3 veckor innan.... ^^

I iz w0rking!



Nu ska jag lösa mina resterande tickets och slöa klart för dagen :)

Toodles!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ofta man spegelvänder bilden :P

2010-07-06 @ 23:57:59
URL: http://bepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0