Snart hemgång

Nu sitter jag och väntar på att Fröken Nathalie ska locka klart sitt hår så vi kan köra en tvättmaskin för att sen bege oss ner emot stan. Jag har som tidigare nämnt varit här mycket längre än vad jag egentligen skulle vara. Planen var att jag skulle komma hit den 16 juni - 24 juni, men det blev istället den 10 juni - 5 juli. Den största anledningen till det är att vi knappt kommer ses under juli förutom i slutet när hon kommer till mig innan vi ska åka iväg till Skottland och arbeta för Magnus Betner.

Mitt tåg går 18:08 från Sundsvall mot Uppsala, planen var där att jag skulle åka buss från Uppsala till Västerås, men den bussen är antagligen anledningen till att vi har självmord i Sverige. Så tack vare mina underbara vänner kommer jag hem mycket tidigare än planerat eftersom Nicklas hämtar mig på Uppsala C vid 21:00.

Snart är det dags att ta itu med tvätten, sen ska vi dra oss ner emot stan, slänger antagligen in ett inlägg när jag kommer hem till Västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0