Sista dagen...!

Idag är den sista heldagen jag spenderar i Sundsvall, har varit här i lite mer än 3 veckor nu, nästan 1 månad... =) Men imorgon bär det hem till Västerås igen. På tisdag ska jag börja jobba på MDF igen, har inte varit där eller engagerat mig där alls den sista tiden, kanske dags att göra det igen så dom inte glömmer mig... =)

Snart ska vi dra ut dogsen på en promenad, sen ska vi se film och moffa jordgubbar (köpte 3 liter, var asbilligt nu, stor tillgång och liten efterfrågan ftw).




En bild på mig, Diva och Belle



Nathalie tvingade sig in på en av bilderna också. Belle ser väldigt skeptisk ut...



Nu ska vi ut och gå iallafall, toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0