Parkfest!

Sitter i soffan nyss hemkommen från en s.k "parkfest", dvs ca 80 pers som kedjeröker och super i en park. Trots att jag avskyr cigarettrök så var det faktiskt riktigt trevligt, jag träffade lite av folket jag har bekantat mig med under den tiden jag har spenderat i norr och druckit en kall öl. Något jag ångrar lite var att jag svepte ungefär 1 liter White Russian som jag blandade ihop av resterna sen midsommarafton (jag brukar aldrig göra så, det var förmodligen en mix av solen och uttorkningen som följer).

Nu ska vi titta på "Drawn togather" och käka lite macka =)

Also: Det finns lite bilder från parkfesten på Nathalies blogg, den hittar ni här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0