Kvällsplaner och skoskav

Ikväll kommer Isabelle och Nicklas hit. Vi ska äta tacos, spela TP och ha kvällens fotbollsmatch på i bakgrunden, det blir nog trevligt!

Nathalie sa just att hon hade fått ganska onda skavsår av ett par klackskor som hon bara hade använd ca 5-10 gånger. Jag förstår inte riktigt grejen med att gå i skor man lätt får skoskav av. Visst är det snyggt med klackskor och så ibland, men det är verkligen jättemånga tjejer som klagar på att dom får skoskav, varför har man skor man får ont av?

Jag har gått i samma par gympaskor i ca 2 år nu, dom är fortfarande lika hela och sköna som dom var när jag köpte dom. Det är egentligen joggingskor, men det spelar mindre roll eftersom dom är sjukligt bekväma att gå i. Inga skoskav, inte ont i fötterna, ingenting. "Ska man vara fin så får man lida pin" stämmer verkligen in här.

Kommentarer
Postat av: Bryd'n

Meh, aldrig fått skoskav förut, fick det nu bara för att jag inte tänkte på att ta på mig nån form av strumpor :P



Bara för det hoppas jag att du förlorar i TP! :P

2010-07-07 @ 18:00:37
URL: http://byrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0