Hemma...igen =)

Det blev en intressant blixtvisit till Sundsvall igår. Pappa kom ungefär 1½ timma sent till mig för att det hade varit krångel på jobbet, men sen gav vi oss iväg. Jag kom fram till Sundsvall ca 13:45, ganska okej för att ha kommit iväg såpass sent. Tanken var att vi skulle åka hem på natten, men både han och jag var helt paj i huvudet. Så jag övernattade hos Nathalie medans han sov i bilen någonstans norrut.

Dagen var iallafall trevlig! Busade med Diva och Belle, gick på gatufestens tivoli, fick besök av en 1 år gammal pitbull, såg Kent live och umgicks med Nathalie och Sado.

När klockan var runt 03:00 tvingade Nathalie ner mig i sängen för att jag skulle sova, mycket bra gjort av henne då jag faktiskt blev ganska utvilad inför hemfärden.

Nu sitter jag iallafall hemma och funderar över vad jag ska göra ikväll, Ufflo pratade om grillkväll, det lät trevligt! Vi får se vad som händer helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0