Fredag

Äntligen kom uppdateringen till Spotify till Iphone OS4 ut! Nu kan jag äntligen lyssna på musik i Spotify samtidigt som jag pysslar med annat, t.ex. läsa mail, spela, skriva SMS eller surfa. Det kanske verkar vara en ganska liten grej att hurra över, men det har verkligen stört sönder mig att det inte har gått. Det här visar bara på att Apple inte är totalt omöjliga att ha och göra med ibland...


Nu ska jag och Nathalie dra ner på stan, jag ska bland annat klippa mig och kanske hitta nåt sjysst klädplagg. Sen kanske vi käkar något på stan medans vi ändå håller på, det visar sig helt enkelt.

För att snacka om något helt annat hittade vi en pub i Skottland som verkar vara det mysigaste Jazzhaket någonsin. Det är ett ställe med livemusik, öl och whiskey som jag tydligen har lärt mig dricka. Där lär vi nog spendera en hel del tid när vi inte jobbar.

Nu blir det iallafall en tripp ner på stan, en uppdatering på nya "frisyren" kommer nog :)




Otroligt välvårdat och inte ett dugg slitet...nej nej...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jazz...???

2010-07-02 @ 16:11:36
URL: http://bepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0