Den där guden som finns...

Jag har aldrig och kommer aldrig tro på gud av en jätteenkel anledning, om han fanns så skulle han ha gett mig en normal skäggväxt -_-

Jag är en av de killarna som inte har bilvit belönad med en vettig skäggväxt. Den har visserligen blivit lite bättre såhär på senare år, men nu verkar den inte bli bättre. Ibland vill jag gärna tro att det ser bra ut, fastän jag vet att det aldrig kommer hända. Oftast när jag har sparat ut en bit så beror det mestadels på att jag inte orkar raka mig, just nu är jag inne i en period där jag rakar mig väldigt ofta för att inte få så vass stubb...och damn fucking hell vad det gör ont att raka stubb! Nu känns det som att någon har våldtagit mig i ansiktet med ett sandpapper med spikar i...

Nu ska jag ner på stan och träffa lite vänner.

Also, i övermorgon händer det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0