Captain Obvious

En sak jag stör mig sjukligt på är när folk hela tiden måste berätta för världen vilket väder det är. I de flestas vän-lista har man bara folk man bor relativt nära, därmed är det oftast samma väder. Men ändå är det ALLTID 5-6 pers som skriver "åhh, snööö!", "neej, inte regn", "usch vad varmt det är i solen" eller "brb, tornado"...okej jag hittade på den där sista, men ni hajjar.

Jag kan ta att någon kan vara utomlands och skriva vad dom har för väder eftersom dom förmodligen är ensamma om att uppleva det av alla i sin vänlista. Men att alla ska sitta och tjata om vilket väder det är i en och samma stad är smått uttjajat nu.

Så, till alla er som sa att det regnade igår: Ja, jag såg att det regnade. Nej, jag satt inte i ett rum utan fönster. Ja, vi har fattat att det regnade igår.

Thank you, Captain Obvious!

Kommentarer
Postat av: suck

eller "brb, tornado"...okej jag hittade på den där sista



Ser ut som att du inte klarar dig utan att vara Captain Obvious själv?

2010-07-17 @ 00:33:41
Postat av: Isabelle

Jag vet! vi bildar en klubb och skriver massa andra captain obvious statusar. Som "hundar har fyra ben", "solen är vår närmsta stjärna", "Människor behöver syre för att överleva" osv. =)

2010-07-17 @ 09:01:27
URL: http://bepp.blogg.se/
Postat av: Martin

Haha, ja, det kan vi göra ;)

2010-07-17 @ 12:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0