Sliten som satan

Idag är jag inte pepp för att göra något alls sålänge det inte är att duscha kallt i fosterställning.

Tidigare vinkade jag av Nathalie vid flygplatsen, när jag kom tillbaks till lägenheten igen kändes världen ganska tom. Jag har förmodligen aldrig längtat hem så mycket som jag gör nu, men det är bara att bita ihop och slita ordentligt den sista veckan innan det är dags för hemgång på söndag.

Gårdagen var väldigt trevlig! Efter en heldag med jobb och lite annat bar det av mot Loft Bar som är ett häng för alla komiker, ganska trevlig bar faktiskt. Där satt vi tills klockan var ca 02:30, ungefär då kände vi att det var dags för hemgång och lite sömn då vi skulle upp senast 10:00 idag (vilket vi klarade!).

Nu ska jag ta mig i kragen och släpa mig ut innan jag deppar ihop här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0