Morgon

Idag är förmodligen första dagen på länge som jag gått upp innan 10:00 sen jag kom hit. Mesta pga att städtanterna kommer vilken sekund som helst och för en massa oväsen samt att vi var tvugna att slänga ut våra sängkläder och handdukar.

Jag har smått ont i huvudet idag, inte för att jag är bakis (drack bara 4 öl under loppet på ett par timmar igår), utan för att mina öron är totaldöda av att ha varit 30 sekunder på Club Habana. Jag och Nathalie bestämde oss för att gå in där för att kolla läget igår runt 01:30, men musiken var så förbaskat hög så vi var tvugna att gå ut direkt igen. Inte för att jag inte gillar hög musik, men det här var verkligen överdrivet, man kunde inte ens skrika till varann, musiken bestod dessutom enbart av en skallrig bas och resten mellanregister/diskant med ett par totalt sönderspelade högtalare.

Förutom det var vi på CC Blooms en stund, ganska trevlig klubb med lagom hög musik och ganska blandat med folk.

Tidigare på dagen hade vi jobbat som vanligt samt umgåtts lite med FTW-gänget, dom drog vidare runt 00:20 när vi var på Espionage (en pub/klubb med sjukligt många rum och våningar).


Idag blir det jobb och lite utgång ikväll som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0