Middagen!

Jag glömde helt nämna middagen jag var på i tisdags kväll.

Magnus den jäveln skickade ett sms där det stod "klä upp er!". Ungefär där fick vi lite panik eftersom ingen av oss hade tagit med oss finare kläder. Men när man tänkte efter lite så kom man på det faktum att Magnus ALDRIG har på sig annat än jeans och t-shirt, så lite skeptisk blev man. När det kom upp under middagen så började han asgarva åt oss och Helena sa något i stil med "Fan va elak du är!". Sadist...

Middagen var hur som helst supertrevlig! Vi var på Hawk and Hunter i något av deras specialrum för 8 pers. Den restaurangen hade tydligen klassats som den 8nde av de 50 häftigaste restaurangen att äta på. Trots det var det relativt billig mat.

Till förrätt käkade jag någon form av getost med sallad och rödkol. Varmrätten var en lammstek med ostsås som förmodligen var den godaste såsen jag smakat...ever! Efterrätten var en bärkaka av något slag. Sjukligt god mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0