Hemma!

Sådär, nu är jag äntligen hemma i Västerås, men det var inte helt superlätt. Mick skulle komma och hämta oss runt 09:30, efter ungefär 30 minuters väntande förstod vi att han låg hemma och sov. Men som ett mirakel om Phil gåendes och kollade hur det gick, han gav oss £20 så vi kunde ta en taxi till flygplatsen. Jag hade 1 kg övervikt, så redan där blev jag £20 fattigare =(


Den här maten var inte att rekommendera, sjukt stark och inte speciellt god =(


Smoothien vad god dock :D


När jag kom fram till Skavsta hade pappa stått och väntat i över 30 min på mig, resan hem gick relativt smärtfritt.

Jag försöker inbilla mig själv att jag är trött, men eftersom jag är tillbaks i min vardag så kommer det antagligen bli en massa nattugglande igen, crap!



Här har vi förresten ett bra exempel på The Stand-humor... på tal om ingenting alltså


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha gillar uppmaningen "eat" på salladen :P

2010-08-30 @ 00:51:35
URL: http://bepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0