Flygplatsen!

Det känns lagom stabilt att väskan vägde _exakt_ 15.0 kg ^^ (maxvikten är 15 kg). Ska bli intressant att se hur jag tar mig hem igen...

Nu sitter vi hur som helst på flygplatsen i Nyköping och väntar på att vår gate ska öppna, den öppnar väl om 40-45 min någonting. Direkt när vi kommer fram till Edinburgh skulle vi bli upphämtade av någon snubbe som skulle jobba med oss, han kommer köra oss till lägenheten där vi ska bo. När vi väl är där kommer prio 1 vara att fixa upp en stabil internetuppkoppling så man kan blogga igen ;) Efter det ska vi väl ner på stan.

Also: VEM FAN TAR MED SIG SKRIKANDE UNGJÄVLAR PÅ EN FLYGPLATS?! Eller ja, visst kan man ta med sig ungjäveln om man måste, men se förfan till att få tyst på den. Jag och Nathalie har suttit och lyssnat på en ungjävel som har skrikit som fan i ungefär 20 minuter, och då menar jag verkligen att den har _skrikit_. Det verkade som att den kämpade för att vråla så mycket det gick så det verkligen skar sig i öronen på alla andra...

Edit: klockan är nu 14:47, ungen har äntligen slutat skrika!



Vi är snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0