Flyerstorm

Idag har jag slängt ut över 300 flyers på Royal Mile, jag har ingen aning om hur det gick till med tanke på att alla är så fientliga mot flyers såhär sent på festivalen. Vi har även 7 t-shirts kvar som jag ska bli av med under dagen tänkte jag.

Go me!


Also: Antingen är jag bara sjukt stel, eller så har jag nån form av muskelinflammation i axeln pga min axelväska som jag envisas med att ha på vänster axel av ren vana. Det första jag ska göra när jag kommer hem till Sverige är att boka en tid för massage.

Kommentarer
Postat av: BamCe Ingesson

Du vet att om du är inflammerad kommer massagen gör det hela värre.

2010-08-26 @ 21:47:04
Postat av: Isabelle

Axelväska ska man aldrig ha ju! :O Jag slutade med min när calculus skulle följa med mig varje dag ;)

2010-08-26 @ 22:04:42
URL: http://bepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0