Downsides!

Jag stortrivs verkligen i Skottland, men det är ett par saker jag stör mig enormt på...

1. Ambulanserna: Folk i Skottland gör sig illa konstant verkar det som eftersom det alltid är en massa ambulanser ute, det är dock inte det dåliga. Det dåliga här är att sirenerna låter så jäkla högt att det skär i öronen. Jag har tinitus sedan tidigare och det blir inte bättre av det här direkt..

2. Vattenkranarna: Alltså, vad är det med grejen att ha en kran för varmt och en för kallt? Visserligen är det så i hela UK, men det är sjukligt störande!

3. Duschen: Vår dusch är ganska fail, inte nog med att den är skitliten så är duschmunstycket helt felvridet. Så man måste stå inträngt i ena hörnet för att få vatten på sig.


Anyways, Magnus shower har varit slutsålda sen i torsdags så det känns skitbra! Vi verkar göra ett ganska bra jobb =) Nu ska jag och Nathalie se film och sen sova. För övrigt blev north bridge totalt avstängd idag pga att en tjej hoppade från bron. Nog för att man kan må ruttet dåligt, men måste man då hoppa från ett ställe så att ALL trafik blir totalt stillastående i flera timmar? Ska man verkligen ta livet av sig så kan man lika gärna göra det på ett ställe där det inte påverkar andra, ganska själviskt att göra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0